poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Inspired by Mj // I'm starting with the man in the mirror // Outfit 20120409

Jak zwylke atmosfera świąt i większa ilość wolnego czasu skłania do refleksji nad sobą i własnym życiem. Tak jak w tytule, nawiązując do 'Man in the mirror' mojej ulubionej piosenki Michaela Jacksona postanowiłam wszelkie zmiany zacząć od siebie. Postanowiłam zmienić, bądź poprawić pewne rzeczy zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Przede wszystkim, po świątecznym obżarstwie chcę zadbać o zdrową dietę i więcej ruchu. Następnie mam zamiar przestać marnować czas i zacząć robić więcej rzeczy konstruktywnych, które będą mi sprawiały przyjemność  i pozwolą spełniać marzenia.






Futerko - Top shop
Kapelusz, spodnie - Bershka
Koszula - Sh
Buty - deezee.pl
Okulary - Reserved

1 komentarz: